Måndag

Pluttis har sovit TVÅ gånger idag sedan klockan nio. Ja det är hyffsat normalt i hans fall men han har endast sovit 20min vardera gång. Alltså ligger han 2 timmar efter i sömn! Men han har faktiskt varit hyffsat glad, om man burit omkring på honom i af :)

Idag har vi varit i Farsta sen halv 11! Där mötte vi upp Cassandra + söt-Josefin och Ruby + bebis(söt)-Milo! Sedan kom det även andra mammor och barn =) Jag köpte hårfärg + en ny mössa till lilleman. Så med andra ord - det blir mörkt igen! Denna gång färgar jag själv(?!) för Hanna var upptagen idag och jag kunde såklart INTE vänta haha

Så sitter med färgen i nu =) Klar om tio< min! Nervöst? Jo tack men mest för att jag gjort det själv haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback