Nyhet som blivit glömd

Iförrgår fick vi svar på faderskapstestet också. Med mer än 99,999% säkerhet så är Nadim far till barnet. Japp sådär nu finns det svart på vitt. Inga fler invändningar går att komma med från Nadims sida. Känns? GRYMT bra!

Fast nu ska jag ändå inte överdriva. Det suger hur Nadim beter sig. Riktigt hårt. Men jag får fortsätta att tänka på att det är hans förlust. Lukas har så himla mycket kärlek runt omkring sig hela tiden. Men ja jag vill att Lukas ska ha en relation med sin pappa. Men sedan kan man också börja definiera vad en pappa också är!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Ha! Hoppas han fattar nu!

Postat av: Ida - Vi och hon ♥

va skönt att ha det svart på vitt.. Jag tror att den relationen kommer senare.. det brukar vara så tyvär :/

2009-09-17 @ 08:43:54
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback