Pratande bebis

Idag är det minsann inte jag som stått för snacket, nej det har varit Lukas! Har aldrig hört honom prata så mycket som idag. Munnen gick i ett på honom haha =)

Vi har varit iväg och försökt få tag på handsprit vilket verkar nästintill omöjligt.. dock hittade vi strumpor till lilleman, ett par vantar åt morbror Stefan samt en rosa stekpanna till Michamela som fyller 21 idag =) Stora tjejen ;) hihi

Efter att jag å Christoffer struttsat runt ett par timmar i Farsta så blev det dags för hemgång! Jessica kom sista timman så fick sällis hem :) kvällen spenderades hos Fredrik någon timma =) Trevligt som vanligt!



Imorgon har vi inget alls planerat! Och inga nummer har jag kvar på telefonen heller. Men vi hittar väl någon lösning =)

Har ni haft en trevlig dag? =) Kramar från oss

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Du får gärna skicka bilderna från skansen till mig när du har tid :)

Postat av: Maria

är du ironiskt nu eller ? :P

jag kände mig dum att jag inte visste att han var bög men du kanske inte heller gjorde det? tur att man inte är ensam då :)

2009-09-10 @ 02:31:27
URL: http://apitutde.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du hittat handsprit än?

såg nämligen att de finns på pressbyrån på gullmars när jag var där idag.

2009-09-12 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback