Upp och iväg

Sämsta igårkväll - vi hitta in mariokart! Men vi spelade istället med andra ord + något stockholmsspel :) Blev dock inte så långvarigt då lilleman vaknade två gånger och under andra gången var det bara protest och hemlängtan.

Men hela kvällen kan jag tillägga var jätte rolig! Vi fyra flickor tillsammans igen. Måste nog vara år sedan sist!

Däremot hade vi en mysig hemgång. Jag bar nämligen på pluttis hela långa vägen från bagarmossen då vagnen inte alls var rolig att sitta i! Jobbigt? JA! nio kg på en arm i en kvart tar, men ack så mys.

Idag ska vi åka hem till Lukas farmor och träffa Lukas pappa. Vi besöker väl någon park eller något så lilleman får vara ute lite också! Har blivit mycket spring i köpcentrum på senaste.

Får låna med mig söt-Fias mobila bredband så jag uppdaterar därifrån också :) Eventuellt sover vi över också. Även fast jag har lagom lust att be N dra ja vart som långt bort så är det ytters viktigt för mig att Lukas och han får en relation. Det blir förhoppningsvist bättre då han berättar för sin nya flickvän också. 






Kommentarer
Postat av: Maria

haha nää han var helt ensam :P Vad gulligt av din pappa ändå :)

Postat av: Ida - Vi och hon ♥

Har N en ny tjej nu? som han inte berättat om Lucas för?? :/

2009-09-26 @ 21:24:11
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback