En dag på stan

Duktiga jag höll fingrarna i styr ifrån shopping! Även fast jag hittade ett par super snygga stövlar! Det var t o m ett par höga bruna som jag faktiskt "behöver".

Däremot så fick vi ett linne och två par kallingar utav mormor Solweig =) Storlek 98 haha men dem är bara något stora! Det var disney, dem kanske är något små i storlekarna också? Kallingarna är stora i midjan och lite långa men annars passar dem fin fint =) Lilleman har ju ganska stora lår och rumpa som ni sätt! Linnet är väl något långt och ganska pösigt. Men det ser bara coolt ut på min plutt.

 

Nadims mamma ringde också. Dem har köpt hus nu i Rönninge =) Så dem flyttar 15 december så nu har vi satt ut deras lägenhet för byte. Så eventuellt flyttar jag och lilleman. Det är med blandade känslor måste jag säga. Eller jag är väl rätt ut sagt livrädd.. Men det ska gå bra :) Någongång måste man ju!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback