Ny Jacka till båda två!

Gårdagen spenderades lite överallt men på eftermiddagen så åkte jag till Farsta C med min Ninninor som ÄNTLIGEN är frisk! Där köpte jag en boomerang jacka som jag längtat efter. När vi sedan går och besöker Michamela på Inter Sport å visar mitt älskade inköp får hon mig att inse att detta inköp kanske inte var det bästa då man har en liten!
1, Dåligt matterial utvändigt som lätt går sönder
2, Inga fickor med dragkedja

Så det fick bli en annan på Intersport istället! Och betydligt billigare. Kostar 2900kr istället för 4500kr och jag får mycket mer kvalite för pengarna! Sånt gillas =) Ska även köpa en Jacka åt lilleman dära. Det är en Mckinley dock storlek 90 för dem inte hade mindre! Men det löser sig vika upp ärmarna och dra åt längst ned så =)
Bilder kommer upp imorgon då jag fick mina pengar insatta på kontot utav Boomerang butiken.. Så allt ligger undanlagt och väntar på oss =)

Idag ska vi däremot till Farsta ändå! Ska leka med Matilda + Maxen och Ruby + bebis Milo =)

Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Åhhh jag vill med ha en Boomerang jacka, avis jag blir på dig! Väntar på bilder :D nu är de bara en helg kvar sen ska du och jag på underbara barnmässan ;D hahaha :D kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback