Mysdag innanför regnet

Idag och vi vilat, sovit och tvättat! Vid sju blev det en tripp iväg till Tyresö också för att hälsa på Fredrik. Trevligt som vanligt =)

När vi kom hem så upptäckte lilleman finessen med sugrör! Haha snacka om att han blev chockad då han fick i sig dricka =P Laddar upp bilder imorgon då jag är på tok för trött just nu!



Ångra mig visst, Lukas dricker ur sugrör för första gången! 6mån och 4veckor.

Måste skänka tankar och en MASSA värmande kramar till min Jessipess också!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jessica

du är så himla fin.

2009-09-04 @ 00:52:32
Postat av: Jennifer och Lukas

Ååh lilla snutt va söt han är!!! :D



Ja men fy fan han har ju verkligen satt sig i en jävlig sitts. Och det lär ju inte bli lättare att berätta det sen när svaren kmmer. Hur ska han säga till henne att han har en son på 7 månader. Ujjujj korkat kortat!! Om Jesper skulle släppa en sån bomb hos mig skulle jag bli skitförbannad. Så hon lär knappast bli så glad.



Ja tänderna är ett jäkla bekymmer. Jag kände Lukas första på hans 7 månaders dag. Nu har han två men jag märker att han har jobbigt... :/

Ja det där med att vänja dom med flaska är fan inte lätt om man har kräsna bebisar som gillar gourmet ;) Hehehe..



Hoppas du får det att funa med flaskan iaf :) Det är skönt när dom väl börjar med den sen :)



Kramar

Postat av: simone

nawh vad sött :)

2009-09-04 @ 15:02:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: freja

sugrör äger. vega var helt usel på att dricka ur mugg eller glas förut och vägrade dricka vatten ur nappflaska. hade inte sugrör funnits hade hon typ dött när vi var i grekland! haha

2009-09-05 @ 11:35:36
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback