Vill men vågar inte - FEGIS!

Jag har länge länge LÄNGE funderat på att klippa kort! Och jag gjorde det faktiskt en gång. Jag har nämligen sett ut såhär;

Bild från 1 Mars 2008 Jag och Eleonor <3

Vilket faktiskt Nadim sa rakt ut såhär 1,5år senare att jag absolut inte skulle gjort. Tack lixom! Hur som helst så vill jag verkligen men jag vågar inte! Tänk om de ser ut som fan och man kan inte göra något åt det heller. Men just nu går jag med uppsatt för att min frilla är hemsk. Den är lite lite längre än axlarna och är vågigt på ett jobbigt sätt inte fint. Så det ser bara hemskt ut.

Med långt hår ser jag ut ungefär såhär;

Bild från 9 oktober 2007.


Men vid utgång small de till med platt-tången. Vilket jag dock inte har möjlighet till nu då man har en liten som inte har lika mkt tålamod ;) Då såg jag ut såhär;

Bild från 28 oktober 2007, hoppas INTE på fel datum (hannas födelsedag)...

Så lösningar, spara till långt eller klippa av rubbet. Vad röstar ni? Jag funderar isåfall på en utav Rihannas hundra frillor!

Nämligen denna;

Kommentarer
Postat av: eleonor

du är fin hur du än gör :) fast absoulut finast i håret var du sommar '06, med ditt superlånga blonda svall :)

2009-09-22 @ 08:32:09
Postat av: Carro

Våga klippa kort! Det känns såklart konstigt första dagarna men du kommer att älska det :)

Håret växer ändå ut så du kommer ju inte se ut så för alltid om du nu skulle bli missnöjd.



Jag röstar för kort, och jag tror inte du kommer ångra det.

2009-09-22 @ 19:55:19
Postat av: Anonym

det var den 12 oktober och hanna fyllde den 9e :)

2009-09-24 @ 12:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback