Anonyma kommentarer

För att slippa ANONYMA frågor och skit angående Lukas pappa så skriver jag kort nu.

Nästan allt som har med honom att göra numera skriver jag på min privata blogg just bara för att jag vet att vissa utav hans kompisar läser min blogg men också en del som enbart känner honom utav en jäkla konstig annledning just SKVALLER. Det är nämligen så att han ringer och frågar vad jag egentligen skrivit för att han hört olika från massa olika håll och ja det orkar jag inte med.

MEN sen har jag även gett upp honom helt nu. Det har helt enkelt gått waay för långt. Men det blir lätt så när en tredje person som man hoppas är gammal nog att förstå blir inblandad.

Frågor eller kommentarer om detta som är stötande besvaras inte.

Annars har vi haft en toppendag med ett par favoriter! Max sussar med sin mor för tillfället hos Lissus och min lilla son ligger åt helt fel håll men sängen är större än aldrig förr ska ni veta ;D

Nu väntar tv och SÄNGEN! Upp om cirkus 7 timmar :)






Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Jag har tappat bort din privata blogg samt lösenord till den :( Vill du skicka den igen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback