Blir galen

Mina sju timmar blev istället 5,5 då lilleman tyckte att 07.00 då är det välling och sen lektajm! Nja inte precis så lycklig var ja men men!

Dagen har varit heelt underbar ändå och jag shoppade faktiskt t o m vilket jag INTE gjort om jag sätt min lön =P hehe men det löser sig får vi hoppas! Sen har ju FK börjar bråka igen, denna gång om underhållsstödet. Det roliga i det hela var att jag även läste Nadims brev varpå det står "Detta är ett provisoriskt beslut så därför ska du fortfarande betala in summan till oss" medens på mitt står det att betalningen för tillfället är indragen tills beslut har fattats.

Och Nadim betalar fullt så alltså det enbart pengar som går mellan dem just för att saker och ting är som de är.

Så jag blir galen jag får inga pengar förän kanske efter skiftet. FAN vad det ska bli skönt att jobba och slippa den här pressen. Det är inte så att vi inte klarar oss men en massa sötnosar fyller år, en resa är planerad och Michamela skulle även ha middag som jag troligtvis kommer att missa pga just detta. Så det är trist! Men jag får prioritera annat just nu helt enkelt.

Yeye nog om tråkigheter vi är båda friska vilket är helt underbart! Jag börjar verkligen tycka om min lägenhet i huddinge, även om jag inte är där så ofta. Körkortet börjar sagta rulla in och jag känner att han bockar av fler och fler punkter det är lite finslipningar nu och lite mer nöta nöta nöta på motorvägen men den sitter typ. Jag måste bara köra fortare i aa vare nu hette. Jag är trött! Och jag har världens mysigaste prins som kommar väcka mig klockan fem imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback