Galet!

Ja vår torsdag blev heeeeeelt annorlunda än planerat! Mys med matilda och besök utav Adam stod det på schemat men istället bjöd dagen på en lång dag i stan till att börja med. Mötte senare upp Julia (matildas kompis) samt Lissus. Allt prat ledde till utgång senare på kvällen och självklart blir det kaos då jag är hos mamma vilket betyder INGA kläder.

Så runt i ringen för att hitta något linne som funkar till leggings. Hittade men när vi var klara för att bege oss ut runt 23.30 så beslöt jag mig ändå för att låna kläder utav Tildus!

Det blev ett besök på After där även Ivan, en vän låååååångt tillbaka joina. Askul! Någonstans påvägen kom vi fram till att vi skulle åka hem till Matilda vad vi tänkte då undrar jag? haha Jag och Lissus tog i af bussen till Skarpnäck 07.30 (läs 07.43 ap-sl) för att jag trodde att mammsen jobbade men ICKE. Så jag fick sovmorgon till halv 11 sen tog jag även en liten nap med Lilleman 13 - 16 LYX ;)

Dagen i ära har därför gått åt till att vila samt ett besök på coopforum å såklart JOBBA.

Kameran är död igen, måste lista ut problemet med mina uppladdningsbara som inte vill funka i den? Hmm

Nu äre däremot dags för sängen. En efterlängtad sådan!

Tjao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback