Schema för hösten

Den 16 augusti börjar Lukas inskolning som vi har valt att ha tredagarsmetoden på. Funkar inte denna så får vi backa och börja om men jag tror inte att det är något problem för min lilla kille som är helt översocial (precis som sin mamma;)) hihi

Sen ska jag börja arbeta någongång efter det också. Jobbet vill att jag börjar direkt alltså 19 augusti men jag funderar på att ta ledigt augusti ut och börja 1 september så att man får lite egentid innan vardagen sätter igång direkt.

För sen mina vänner är det inte lekstuga på många år! Räknar med tre år :) Så här ser PLANEN ut sen vad verkligenheten kommer att visa är en annan femma ;) men det är typ så vi gör nu också bara ett par timmar senare på dagarna hehe

06.30 - uppstigning och fixa mig själv
06.50 - väcka lilleman med välling
07.15 - gå till dagis
07.45 - ta tåget till jobbet (absolut ingen stress att börja 8 nej då)
08.00 - jobbet startar med inventering vilket följs utav ett enormt pappersarbete

Sen kan jag självklart inte hela jobbschemat men vi har ju lite rusning och sådant man ska aggera gullig på också =)

16.00 - ta tåget hem igen och hämta Lukas =) Så är vi hemma strax innan halv fem.

Ja något stress jag kommer att ha där mellan tågen osv eftersom att jag kommer att arbeta 8-16. Men om det blir så jag hade förut så kan jag bara jobba på lite snabbare och gå typ 15.55 så går tåget ett par minuter över osv. Ja det löser sig får vi hoppas ;)


Sen har jag också tokunderbar chefer som justerar mitt schema som änglar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback