God dagens =)

Meen LUUUKAS! klockan SEX slog han upp ögonen, detta efter kanske 7 timmars sömn. Vad hände med 11? Nåja upp göra välling ge den i sängen varpå jag deckar och vaknar 8 igen. Jag tror att Lukas deckade också annars brukar han väcka mig efter 5-10 min då han är uttråkad till max.

Tröttare än igår är jag också ska ni veta. Känns som att jag kommer somna här på köksstolen men det ska vi väl inte göra ;)

Ikväll/inatt äre jobb som väntar =) Imorgon ska jag sälja min vagn som stått på vinden och samlat damm sen är det filmmys hos Matilda!

Sa jag förresten att jag har en helt barnfri helg nästa vecka? Helt sjukt vad jag ska sova på söndan sen. Resten av helgen är helt fullproppad! Men det kommer gå bra, hoppas vi ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback