Vissa ska inte ha körkort

Händelse som får en att vakna till.

Sitter på bussen Lukas är trött så han får sitta i vagnen just för att han drar åt alla håll.. försöker ständigt att ställa sig upp i vagnen så jag knäpper tillslut fast honom. BRA MELLE! Jo för vet ni vad som händer sen? Bussen ska köra in i en rondell var på en idiot tycker att nej jag ska köra före och kör så bussen får TVÄRNITA. Min plutt+väska+vagn VÄLTER på bussen.

Alla saker flyger hit och dit men pluttis sitter kvar turligt nog då jag spänt fast honom. Men usch vad rädd han blev! Mitt lilla hjärta.

Och busschaffören var även hon helt skärrad och bad om ursäkt tusengånger om och kunde knappt köra bussen efter händelsen men här i felet sa jag till henne - det var inte DITT fel utan en ren olyckshändelse. Det finns idioter i trafiken tråkigt nog.

Men ja vakna var vi efter detta kan jag tala om!





Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Men fy! Shit! Kan inte förstå mej på sådana som har så jävla bråttom, sådana som gör som den där personen, eller sådana som absolut skall köra om fast det kommer en bil i mötande. Man vinner typ 1 sekund (om ens det) på att göra sånadärna körning. Plus att de riskerar andras liv! Usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback