En kvarts nattning (inkl välling och byte utav blöjja!), ja tack fortsätt så!

Jag funderar på att fota de nya jag köpt.. men kan inte komma på vad de är? Finns numera i af en dubbelsäng i sovrummet, gardiner i både kök samt lillemans rum. Har också äntligen hittat ne lampa till vardagsrummet så "mellan - hallen" har fått tillbaka sin lampa. Fixade kökslampan så att den fakiskt lyser också haha =P Samt lillemans lampa.

Ja de va nog typ de? Sen en massa bäddset då mina gamla tråkigt nog inte passar längre =P eller åtminstonde inte lakanen. I ofs är nog allt förutom ett bäddset mammas? (A) Ja å så tre par brallor till lilleman också. Å några tröjjor osv =P Kommer mer på posten nästa vecka också. Dagistajm = shopping.

Såhär kul kan man ha på H&M haha visst är han söt i rosetter ;) fasiken att jag inte fota med hans långa mörka hår!

Måste införskaffa mig ett regnset också. Men kan inte bestämma mig mellan didriksson och polarn? Overall har jag hittat också men GOSH jag är ju inte gjord utav pengar tråkigt nog =P

Är ensam hemma ikväll också. Känns väl sådär.. Ska glo igenom massa tv-program som jag inte sätt på evigheter tror jag. Och lusläsa allt som händer på denna cyber-värld.





Kommentarer
Postat av: denice

jasså? vart hittar jag det då? :)



njaa just nu jobbar jag i en växel.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback