Händer lite! :)

Oj vad längesen det var jag skrev! Idag då jag lämnade Lilleman grät han inte :) Dock vet jag inte om det var värre nästan? Han såg jätte besviken ut och jag ville bara ta med honom hem. Min plutt hur ska jag klara av att arbeta?

På tal om arbete så ska jag kolla mitt schema idag.. är lagom nervös. Jag hoppas att det är som vi kom överens om förut. Men man vet aldrig. Har kikat runt på olika jobb OM det inte funkar nu. Men som sagt får se senare idag :)

Har även bokat tid för teorin samt uppkörning nu, nervös? JA! haha men de kommer gå bra. Mest teorin som oroar mig. Ska åka till mamma och plugga med skivan på torsdag då min dator inte har uttag för sådant..

Men nu läsa boken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback