Hemma-mys

Man blir seeeg utav att vara hemma. MEN eftersom att det är dagistajm om exakt en vecka så håller vi oss hemma för att bli friska. Var @ doktorn idag igen inte för att jag blev något klokare haha eller jo, febern berodde troligtvis på för lite vätska i kroppen. Men idag har han mått mycket bättre så de är ju skönt :) Får i honom åtminstonde fyra flaskor välling/ dag vilket motsvarar 800ml då är det enbart 200ml som jag måste få i honom på annat sätt.

Och det tror jag vi klarar med vatten, mjölk, juice, annan mat etc :)

Såg att jag missa lägga in bild på vardagsrummet.

 

Klart Lilleman ville vara med på bild också.. haha

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nea - gravid v.40

Vad fint ni har de :)!

Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen

Gud så fint du gjort de hemma :)

2010-08-14 @ 09:08:18
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback