Inskolning dag 7

Har verkligen för mig att jag skrev ett inlägg häromdagen men ack så fel man kan ha! hehe

Det går framåt. Inskolningen pratar jag om då. Lukas sov första gången på dagis igår och det hade gått super! Det är bara lämningarna som är lite röriga. Lukas blir ledsen när jag går men det tar max 2-3 min säger hans dagisfröken innan han är uppe och leker! Och jag vet innan att det har varit så då jag gått iväg för att jobba också osv så det är inget som förvånad :)

Hoppas bara på att han ska vinka snart och inte bli ledsen! Men det kommer väl =)

Idag ska jag dit klockan två å fika lite så ska vi gå hem igen. Sen ska vi träffa Ruby och lilla Milo. Var på tok förlängesen! Men blir väl så då ingen har bil/ körkort(som dock är på g hos oss båda hehe) när man bor en bit ifrån varann.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback