Jag längtar, eller?

Världens sötaste bild på Lukas och Milo senast vi var i Nacka =)

Lukas utvecklas något enormt nu för varje dag som går. Han säger massa saker som jag förstår men itne riktigt får ner på bloggen haha! Men ett ord är i af sitta och boll fast boll förstår nog de flesta :P ibland säger han även fotboll.

Denna kväll har varit ja intressant. GOSH höll på att bryta ihop totalt två panikskrikattacker utav något slag kom. Vid den första fick han alvedon då han i vanliga fall lugnar ner sig om jag tar upp honom, sjunger lite om inget går ut på balkongen och tar lite luft. I af mamma hade snackat om gnäll på natten också och eftersom ahn inte är helt frisk så blev det alvedon och bokning hos läkaren imorgon, igen..

Efter ett par timmar var det dags igen. Allt börjar med att jag tänker lägga honom i vagnen? Han fullkomligt älskar vagnen annars?
Nåja efter att ha ramlat ner från madrassen som jag lagt ut i vardagsrummet i hopp om att kunna natta honom samtidigt som jag själv kikade på en film så gick vi in i sängen och la oss istället. Skillnad? Ingen alls om ni frågar mig men han somna åtminstonde efter en kvart.

Jag själv kan knappt andas ska söka igenom alla mina väskor efter medicin strax.






Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lillebror i magen

hihi okej :) ja snart börjar våra busfrön på dagis :) hihi josefin börjar ni på tisdag :) när börjar lukas?!

Ja de måste vi verkligen, saknaer er med! <3

Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte

Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Tack för tipsen :) Det där med pepparmynta ska jag prova för rå potatis och nötter funkar inte, det har jag redan testat :)



Stackars L, inte roligt att vara sjuk! Hoppas han kryar på sig snart :) Kramar

2010-08-16 @ 07:05:26
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback