Rörande inlägg om en sovande lördag

Vad gjorde vi med vår lördag? Jo vi sov. Å får nästan ångenst när jag tänker på det..

Efter en natts arbete som btw gick rakt åt helvette då jag är småsjuk hade min underbara vecka samt saknade Lukas som en tok var jag bara extremt trött. Vaknade efter 7 timmars sömn i tajming till Lukas lunch-nap och somnade självklart om.

Men men ibland får man lata sig och vara hemma =) Tog oss i af ut på en promenix för att köpa välling och blöjjor. Till den affären tar det åtminstonde 20 min att gå! Lite gottissaker följde även med hem (A) så de sitter jag och mumsar på just nu! Ska lägga mig ner och läsa snart tror jag så att jag somnar någongång?

Imorgon ska vi till Ikea och kungens kurva =) finns lite saker jag vill kika på och köpa MEN ska hålla i pengarna för nästa månad lär inte bli så rolig. Får knappt någon mammapenning och ja lönen den kommer ju inte förän månaden efter. FK är verkligen dunder smarta de ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback