Rörigt natt-inlägg.

Ja ruby du vinner, blir nog den svarta ;) haha

Hur som helst fick jag mig en jätte "rolig".. överaskning igår! Någon hade bytt lösen på min mail. Jag som lever med min dator, typ fick lite små panik. Men när jag sedan insåg att mailen var kopplad till en annan vilket gjorde att jag lätt kunde byta själv till ett helt annat som nu INGEN vet.

Känns bara jätte tråkigt att någon gjort detta då jag enbart vet att det är mina närmsta vänner som har mitt lösenord. Jaja inte hänga läpp över de jag kirra ju problemet så ;)

Ska snart lägga mig och sussa nu! Jobbat en utav mina sista fyra nätter idag. Var mycket att göra hela tiden. Eller inte jätte mycket med det var folk heeeeela tiden. Annars har vi rusher som kommer bara!

Vet inte riktigt hur det ser ut med jobbet nu sep och okt vi har lite brist på duktig personal kort sagt haha =P Så jag måste eventuellt köra lite skift. Missförstå inte, det är roligt. Men jag ville ha mina 8-17 redan nu. Men jag antar väl att jag kan stå ut två månader till ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback