Var med du också!


Jag tävlar om ett valfri tryck från
Barntavlor.se hos Matilda.
Var med och tävla
här du också!


Nu har ni chansen att vinna ett valfritt A4 tryck
från barntavlor.se upp till ett värde av 375 kr + frakt
Barntavlor.se har personliga barntavlor där man kan få ifyllt barnets namn, födelsevikt mm men även andra snygga tryck som passar i hemmet och barnrummet. Dessutom går 10 kr för varje tavla till Childhood.
Jag vet vilken mitt favorittryck är , men frågan är - Vilket är ditt?

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att gå in på www.barntavlor.se och välja vilket tryck du hade önskat om du vann. 

För två vinstchanser
- Besök www.barntavlor.se och välj ut det tryck du helst hade velat ha.
Glöm inte email eller bloggadress!
- Kopiera bilden + texten och publicera i din blogg. Om du inte har någon blogg kan du tipsa minst 5 stycken vänner via mail och skicka kopian till mig på [email protected].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback