Hur tänkte de nu?

Ja ni, perfekta apple? Är det enbart jag som har problem med att blogga ifrån en Ipad? Det funkar lixom inte! Får fråga vår iphone nörd på jobbet om apple vill jävlas med mig eller vad problemet är!

Annars är den underbar ;) Som min älskade mini lapp! fast med längre batteritid(!) och härligare att hålla i. Å ja vad jag kommer få höra detta i framtiden då jag enbart var emot paddan men men man får väl ändra sig ;)

Ser ni min fjärde advent bild kom upp!


Visst är vita skänken/ avlastningsbordet helt underbart? finns på ikea för under 2000spänn!


Jag hade faktiskt något vettigt att skriva men tydligen inte när jag väl hitta tangenterna. Idag har jag slagit in paket, super snygg.. eller inte. Men det får duga man ser i af inte innehållet. Det var lite svårt med en lukas som skulle kliva av och på, sitta, hoppa lite etc etc

 

- Däremot, hur f*n slår man in en sackosäck?.. funderar på folie de bör hålla bättre än papper, eller?


Tänkte förresten även beställa säng då jag kom hem till lilleman. Men självklart så har inte ikea skrivit upp måtten? Hur tänkte de då lixom. Får ringa Ruby istället helt enkelt tur att man har vänner i samma sits ;)

 

Var förresten över hos finaste Ts kompis häromdagen som hade en helt nykläckt bebis. Eller nja något dygn var den knappt i af. Såååå söt helt sjukt var Lukas verkligen SÅ liten? På tal om bebisar så kommer det en hel babydrös nu till våren och sommaren.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback