Underbara jul!

Det var lite tomt att bara fira med Lukas, mamma, brorsan och mormor men vi hade så mysigt ändå =) Och gud vad julklappar.. vi har bestämt oss för att önska oss dyrare klappar nästa år så att det slipper bli helt bombaderat med julklappar.

Sen om vi håller de är väl en annan femma ;)

Lukas fick..

Barbapappa sackosäck, en pall, bilgarage från kids wood :), lego, kläder, jacka, ännu mer kläder, en superbra bok, å så en leksaksbok utav mig och ninni vilket var perfa då leksakerna hos mamma börja bli lite tråkiga =P Han fick även ett mini kök med vattenpump. En kundvagn med massa plock från tant Ewa. Bowlingset, lite större trä bilar, pussel. Jag kommer nog på mer herregud ungen fick mer än vad vi får plats med hah!

Jag fick faktiskt också lite julklappisar ;) Presentkort och en bok utav brorsan. Även en Golvlampa! Av mamma fick jag en jacka, ett par benvärmare, tre ljuslycktor (tripp trapp trull som jag kallar de ;)) en "muff" från teutonia(!!) ja som sagt minnet bra men kort! En film vet jag att jag fick också å så paradis ask ;)

Utav min finaste Thomas fick jag två kuddar ifrån Lexington och Lukas fick kläder =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback