Alla dagar är inte lika bra!

Jag hade saker att berätta men ja mitt minne är ju bra men kort ;) haha!

Körskolan går bra i af! Vi kommer framåt gjorde lite små misstag idag bara å jag är tydligen jättebra på att starta, bromsa in, bromsa helt etc bara att jag måste lära mig att krypköra men det visste jag redan. Å jag har inte tålamod för sånt för jag avskyr att krypköra det är TRIST! gaah varför i helvette ska man kunna det för? okej köra SUPER sakta men krypköra?

Nog om klagomål va? Ja då ska vi inte prata om min dag i af! Imorgon ska vi på roligare äventyr :) En vän kommer och hämtar upp oss så åker vi någonstans! Efter det så har jag körskola 15.40 sen hem leka lite med Lukas för att sedan bege sig ut i kommunala trafiken. Har laddat mobilen med ny musik och funderar på att be T köra förbi mig så att jag kan hämta min vinterjacka också men det beror på vart vi åker imorgon!

Å just de målet imorgonkväll är personalmöte sedan middag med jobbet :) Ska bli kul bara att jag inte känner någonannan förutom chefen och biträdande chef?

Förresten läste på
Emelies blogg om inskolning utav barn. Får man ta ut föräldrarpenning under själva inskolningen?





Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad skoj att du börjat köra nu :) Och ja, jag har fått höra att man får ta ut fp under inskolningen :)

Postat av: Ida - vi och hon

När jag skulle skola in min dotter så fick jag veta att man bara kunde ta föräldrapenning om man är i samma rum som barnet. Detta var för ett par veckor sen så jag tror fortfarande det gäller, ring och fråga försäkringskassan!



Vi fick alltså bara ta föräldrapenning de tre dagar vi var på förskolan, sen när Tildes pappa började jobba igen så fick han ej ta föräldrapenning, även om de kunde ringa från dagis och be han komma hämta Tilde...

2010-02-24 @ 10:41:43
URL: http://nogg.se/viochhon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback