Crasy

Idag har vi,  l ä s  j a g sovit halva dagen.. Lukas gnällde mest och tyckte att jag var SUPER tråkig haha så det kan bli (A) Men usch så illa jag mådde! Men även lilleman somnade om runt 11 - 12? så sov vi fram till två. Dunderskönt =)

E f t e r  d e t  g i c k  v i  s a k t a  u p p ,  b y t t e  b a j s b l ö j a  n r  2 ,  å t  l i t e  f r u k o s t  o c h  f i x a d e  o s s . Sedan bar det iväg till Globen där jag hitta en ascool present till lilla Milo! Ville egentligen köpa något mer typ en liten sak? Men hitta ju inget! Hitta reflexer med namn självklart fanns inte Milo och andra namnsaker men nej nej så jag gav upp! Denna coola sak får duga helt enkelt =D haha

Imorgon blir det kalas - TROR jag eller hoppas! Klantiga jag har ju bytt vagn och har bara den lilla här hemma plus att Lukas snorar lite. Så vi får se hur han mår imorgon vill inte smitta andra barn =) Han verkar nämligen inte sjuk men just för att vara på den säkra sidan. Barn snäpper ju upp sjukdommar lättare en kvickt.

Nu är det strax sängen för min del också =) Pluttis sov inte på hela dagen sen förän vid halv elva nu så han var lagom tröttis. Nästa vecka har vi massvis att göra! För att inte tala om då jag börjar köra? Tror att det får bli intensivt två veckor vilket betyder att jag kommer ha 2 körlektioner om dagen men de ska nog gå! Nervöst? För mkt.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback