Ettårskontroll och shopping

Köpte en jacka och ett par superfina chinos idag till lilleman! Jackan var nedsatt dock storlek 80 så vi ska testa den först :) Hade i af 3 veckors öppetköp vilket var bra då liten sov =) Chinosen är helt klarblåa, men de är raka i modellen så frågan är fall Lukas kan ha dem :/ köpte storlek 92 haha =P Lär vara superlång så kort som han är! men men vi får se =) Är ju öppetköp på dessa också så!

Efter läkaren idag var vi på bvc :) Liten har gått ned till 9295g! Men var i of tre veckor sedan vi var där senast så det är inte så konstigt med tanke på att han varit sjuk nu i nästan två veckor. Växt hade han gjort en hel cm ;) så nu är han hela 73 cm! Huvudet var 46,5 så även de har växt 0,5 - den kurvan är i af jämn ;)

Sitter i kö hos FK nu.. har inte fått klart min föräldrarpenning heller då jag sökt om me lägsta nivå istället för jag vill spara SGI dagarna tills dess att jag jobbat heltid mer och kan höja min SGI :)

MEN nog om dem åsnorna haha! Imorgon blir det Farsta C med Cassandra å lilla Josefin :) Lukas smittar ju inte och han trivs mer att vara iväg än att ligga hemma =) förresten så var penicillinen ASGOD enligt lilleman haha! Han som aldrig vill ha saker på sked men AD-dropparna å så nu penicillinen går suveränt. Knäppa sötnos!

Nej ska nog vila lite innan pluttis vaknar =)






Kommentarer
Postat av: Therese Mamma till Liam

ja fick mina pengar från fk, hade bara glömt att jag hade ett nytt kort :P så dem var där hela tiden HAHA :)



va tråkigt att Lukas är sjuk :( hoppas han mår bättre nu.

va ska ni göra i farsta?

kram

Postat av: Emelie

Hej. :) det är ingen fara alls. Ta det när du kan du. Det är snällt nog att jag får dom av dej. :) kram

2010-02-08 @ 22:41:57
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback