Godmorgon världen

... eller godnatt för min del! Hemkommen ifrån en riktigt rolig natt må jag säga =) Det är verkligen KUL att jobba på burger king ska ni veta! Sen jobbade Alexandra idag också med hennes nya tuttar - N e j  j a g  ä r  i n t e  s u p e r  a v i s.

Resten utav gårdagen hade jag teori på körskolan och det var också SJUKT kul. Gisses vad vi skratta haha, övertrötta hela bunten? Tror nog det!

Så efter en riktig händelserik, jobbig men framförallt rolig dag så ska jag bädda ner mig för någon timma sömn. Lukas vaknar nog runt åtta eller nio om jag har tur. Mamma ligger magsjuk så vill inte att hon ska behöva gå upp mer hon har varit supersnäll som ställde upp idag, läs lördag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback