Idag har vi hunnit med massor :)

Var hos studievägledaren iförmiddags och nu känns allt mycket bättre :) Jag får läsa precis vad jag vill för att få behörighet haha kändes lagom kul (A) blir till att ransaka vad jag egentligen vill läsa och vad jag tycker är roligt! Eller nästan vad jag vill.. behöver engelska, religion samt historia A mindre kul!

Det var dock mer att läsa än vad jag trodde då en del kurser inte räknades med utav någon skum annledning som jag inte förstod men de är inget att hänga läpp över bara ta tag i allt nu :)

Hur som helst efter det åkte vi och mötte Cassandra med lilla Josefin :) lika trevligt som vanligt dock hamna vi i tjaffs med ett par tanter.. blir så trött på att människor ska lägga sig i precis allt och anta massa saker bara för att.

Köpte två tröjjor också till åt lilleman :) Nu har han 300kr kvar utav sina födelsedagspengar men vad dem ska gå till har jag ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback