Mer presenter och shopping

Solbrillor från Kaveh!


Här till vänster ser ni flygplansbilen han fick utav sin mormor.


Nyshoppat - mockasiner från prinsar o prinsessor + jacka från Polarn (presentpengar)


Chinos från polarn (presentpengar)


Å sen köpte jag lite mjukiskläder utav nadims present då den var för liten :) Ska köpa en större likadan dress som han köpte sen då jag svängen förbi Farsta tänkte jag (huddinge hade slut). Alla tre är i af från Lindex!


Lukas fick även lite fler presenter såsom bil från Ruby+Milo, vattenflaska, stjärnor till taket ifrån Victoria+Maria, DVD o filmer från mamma sen tror jag att det var nästintill allt?

Uppdateringen kom tillslut ser ni ;) hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback