Nej det är ingen vanlig dag för det är Lukas födelsedag, tralalala

Idag har Lukas

- Fått tredje tanden
- Visat mamma hur man går ned från soffan
- Tokmyst med mamma på kvällen


Å  S J Ä L V K L A R T  F Y L L T  Å R !

Ett år och stora killen =) Nu på kvällen så blev det lite gnäll så jag bädda åt liten på soffan så satt han och snackade för fullt om allt möjligt för att sedan lägga huvudet på min axel och somna. Älskar verkligen sådana nattningar :) Innan så vände han kinden till hela tiden också å ville att jag skulle pussa! haha han är allt för go :) Och en massa kramar har jag fått, MASSA. Kan inte förstå än att han är min son, all denna kärlek. Så jävla underbart!

Tack för alla gratulationer och tack till alla er som varit här och firat med oss! Vi hade det super trevligt och man ser verkligen att Lukas börjar komma sin pappa närmare nu :) Och sina farbröder också! Idag kröp han fram till Rani som att han ville att han skulle bära upp honom varpå jag fick förklara att Rani inte orkar honom (han är endast 11år). Men gulligt vare, min lilla prins!





Kommentarer
Postat av: sandra & melvin

Åh grattis lite i efterskott..:D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback