Nu kör vi!

Det blidde inget pain arbete i lördags. Jag mådde alldeles för dåligt för att åka in och jag kände att det inte var riktigt rätt att jobba med mat då jag kunde vara magsjuk? Jag vet fortfarande inte vare var jag hade.. mer än att jag hade för högt värde utav något.

Igår fungerade inte blogg.se alls så jag tröttnade på att kämpa mig in å läste bloggar hela kvällen istället =) å så kom jag i säng runt tolv snåret också (A)

Idag var det första körlektionen för min del och läraren tyckte att jag var duktig =D wihoo! kändes bra! Han sa dock att mina högersvängar var.. ja vi skulle öva helt enkelt haha! Och det tyckte han också var jätte skumt för det ska tydligen vara vänstersvängarna som ska vara svåra.


Mys i soffan innan läggdags för någon vecka sedan


Lukas mår bättre eller han är ju frisk mer eller mindre bara en eländig hosta som vägrar ge med sig! Men å så han är mysig vid nattningarna nu. Vi är ju strandsatta hos mamma och här sover vi på två madrasser på golvet då mamma inte hunnit köpa ny säng hit sedan vi flytta härifrån. Hur som helst det blir som en dubbelsäng där jag inte behöver tänka på var han kryper eftersom att det inte finns någon fallrisk. Så han kryper omkring ner å upp sen till mig för att pussas å kramas lite å så ner osv osv

OS har jag också följt ;) den ni! haha Mammas fel sedan förra året.. då lärde jag mig alla namn, typ. Så det är faktiskt roligt att se men fyfan va nervös man blir! Speciellt idag på finalen JÄVLA kurva? :O jag är ett riktigt nervrak när det gäller sånt här =P Lite surt att det bara blev silver tycker jag dock!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback