Roliga timmen

Jag i ett nötskal!

"Hej! Jag skulle vilja lämna tillbaka den här" - Tar fram dressen och kvittot
"Okej .. då skulle jag behöva ditt betalkort"
"Nej alltså var en present.. lite fel storlek bara"
"Okej .. men har du inget betalkort på dig?"
"Ne? eller alltså det var en present" - tänker åå tröga åsna klart jag inte har någon annans visakort?
"Nehe *kollar skumt* skriv en signatur här bara då"

Sen tackar jag tar pengarna och går. Väl ute ur affären insåg jag att det inte spelade någon roll vems betalkort han ville ha, han ville ju bara sätta in pengarna på ett kort och inte ge mig kontant.

Och nu undrar ni säkert om jag verkligen inte har något roligare att berätta? Jo jag kan faktiskt dra incidenten om Lukas nappflaskor.

E l l e r  s å  s k i p p a r  v i  d e n ?








Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi du är rolig du :) Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback