Sovmorgon och hushållssysslor!

Ja min plan där att sova till elva sprack =P Blev väckt vid halv nio först så vi mös till kvart i tio sen vare full fart i kanske en halvtimma. Då var han trött igen? Halv tio la vi oss tillsammans i min säng istället somnade om och vaknade ... Tio över ETT! Herregud.. haha men skönt var det =) Blev dock till att slänga på lilleman byxor och springa ner till tvättis. Kvar över så går tiden nämligen bort =)

Men vi hann och vi har tvättat.. massvis och vikt! Mamma är även på besök så en stol är nu klar! Var inte så jobbigt det jobbiga var mest att sätta ihop den då hålen var borta =P Men tillslut fick vi ihop det skönt nog!

Imorgon kommer nog
Adam hit vad vi gör vet jag inte än. Jag vill helst slippa att gå ut så (A) haha Men jag ska i af lura honom att hjälpa mig lite me stolarna (A) å att få upp krokar i hallen, hittat skruvar som passar nu äntligen!

Men innan inlägget blir allt för flummigt ska jag nog avrunda! Förresten någon som såg på Ekdahl? KATASTROF vilka människor det finns. Jag har aldrig förstått hur man kan se på sitt barn och säga att man INTE älskar han eller hon ? Nej kommer aldrig att förstå heller. Och sen skriva en bok om det, en bok som alla har tillgång till inklusive hans son? Å va arg jag var! Han bortförklarade med "det är ingen bok för en tioåring" nehe men han KAN fortfarande få nys om boken och han KAN fortfarande läsa den och vilket barn vill höra att man inte var önskad?

Nej nog om det innan örona börjar ryka på mig ;) Nu blir det lite tv sen sussa!

Natti natti






Kommentarer
Postat av: Therese Mamma till Liam

ska nog försöka om jag inte har fått pengar idag :P



va ska ni hitta på under veckan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback