Surisar =)

Är det enbart jag i hela stockholm som INTE svär åt snön? Alltså tänk såhär - SL bytte dem dära som kör och uppehåller tågen (jag å namn) i af det är första året för detta nya företaget med snön så det är inte så jätte konstigt att det har strulat och dem är inte vana än. Sen här där jag bor så ser man människor som klagar hela tiden för att det inte kör fler bussar. Å jag tror fan inte att en ända utav dem nötskallarna har körkort .. för skulle två bussar mötas i t ex björkhagen som de måste köra förbi för att ens komma till gullmarsplan så skulle detta sluta i ren kaos.

Det är FÖR mkt snö på vägarna!


Klart man kan tycka att det är kaos å svära men svär då åt vädret och inte åt människorna som faktiskt försöker hjälpa dig!






Kommentarer
Postat av: DONKEN

läckert :D

glad jag blir..



här är det soligt just nu, och jäääävlarrr vad jag har längtat efter den... :D wiho! pöss pårej!



och ja jag fattar hur du menar, tog inte illa upp. :P udda is beautiful- ibland iaf. hehe

Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Men du har helt rätt i det också, det måste vara svårare att ha koll på allt när man är ensam, även hemma för barn får tag på saker dom inte ska ha osv, hur ska man hinna kolla alla då? På Adams förra dagis var dom 3 barn på varje personal, det tycker jag är perfekt hoppas det är så här sen när han ska börja också :)

2010-02-23 @ 21:42:29
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , då är jag inte ensam rutin hatare iaf :P

monica :)

2010-02-23 @ 23:09:38
Postat av: jenny

en av fördelarna med att bo på landet, här är det bara att ploga ut snön på åkrarna ;)



kramar

2010-02-23 @ 23:13:17
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback