Tankar

Det är kvällarna då lukas somnat som är värst! Tacka säger jag för att han inte sover tidigt. Då hade nog hjärnan gått på för mycket spinn :) Försöker tänka hur jag tänkte för ett år sedan, tänk nu var vi i fullfart påväg in till förlossningen helt sjukt.. Vid 2 inatt så la jag mig i ett supervarmt skönt bad. Åtminstonde för stunden haha =P Totte, tror jag att han hette min första barnmorska hade lurat mig. Värkarna får tydligen fnatt utav varmvatten och sätter igång med rejäl fart.

Nåja finns ju förlossningsberättelse att läsa haha =P Men helt sjukt att imorgon har det gått ett år. Ett helt år..





Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Hehe okej, nej det kan vara svårt att veta dom är rätt lika.. Fast den nya ska vara stadigare och båda barnen ska gå att vända som man vill på den gamla gick det bara att vända yngsta barnet.. Nej dom kan bara ta in den om jag köper den & jag vill inte beställa en vagn jag inte känt på :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback