Mys hos farmor & farfar

Aj aj aj AJ min rygg. Nu börjar det verkligen att gå överstyr! Hoppas verkligen att röntgen visar något, visserligen tror jag inte det men HOPPAS bör man ju alltid göra ;)

Lukas farmor kom inte och hämtade oss förns två så när vi väl var framme sov lukas i säkert 2,5 timma och tror ni att jag passade på å sova då? Nej självklart inte! Satt istället och prata med hans småbröder haha gud så knäppa barn kan vara! Rani sa ngt varpå jag precis skulle svara "mm:)" men precis innan säger han "nu kommer du säga mm och le för det gör du alltid" fattar inte hur dem minns allt! 



Dem fyllde år idag också men firas på lördag t a c k  o  l o v då jag inte köpt present än. Hade helt glömt. Påmindes igår då mer eller mindre beklaga mig angående alla födelsedagar som sker just nu då min personliga ekonomi verkligen nått botten!





Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Okej men det är ju positivt :) Okej, så ni ska sova hemma hos hans mamma varannan vecka eller vadå? Varför sover inte han bara hos er? :)



Har han bott hos henne nu eller? Skönt att han flyttat hem då för Lukas ska ju vara prio nummer 1 tycker man! Men jag vet hur det är, tyvärr kommer dom alltid i andra hand, första hand hamnar nya tjejen :/ Tänk om vi mammor gjorde så också, då kanske dom skulle fatta hur dom gör..

Postat av: Nathalie

Bakingtime ;)

2010-01-27 @ 23:24:12
URL: http://nathalie2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback