Glada miner

Förutom morgonen så har Lukas varit dunderglad idag! Eller lite bitit etc har han varit men helt fri från tand-växt är vi väl inte.. =P Alltså han attackerar inte människor däremot om man sträcker fram handen tar han gärna en tugga. Eller på fötter haha!..

Vi åkte till Farsta där vi mötte ninni och pess! favoriter i repris :) Så kul att träffas alla tre ska ni veta! Det blir inte lika mycket nu då ALLA flyttat? haha eller typ. Ninni flyttar nu 1 feb och jessipess ja hemma bor hon i af inte ;)

Överaskades utav en lagom rolig nyhet nu då jag kom hem! haha men det hör till min lilla hemlighet så det avslöjar vi inte på bloggen ;) Det kan komma att hända en lagom rolig sak i mitt sociala liv inom ett par veckor! Bara vänta å se haha =P

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Haha ja då behöver vi knappt handla alls på en månad. Det enda vi köper är ju mjölk och grönt :P



Åh är det inte Farsta som har värsta bra centrumet?

Postat av: Ruby och Milo

men sluta va så hemlighetsfull nu emelie! haha JAG VILL VETA DINA HEMLISAR! haha

2010-01-22 @ 21:27:27
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback