Jag vill

Ååå jag vill jag vill jag VILL! saknar lite å saknar mycket :) Ne ni kommer aldrig att förstå vad jag pratar om! Det är något helt mellan min hjärna och mig. Men snart blir jag tokig för jag vet inte. Jag vet verkligen INGENTING och jag förstår verkligen ingenting heller! Men jag vill :) Tror jag i af!

Knäppt? Jo tack men de är typ sådär min hjärna snurrar runt just nu.. eller typ det som snurrar runt i min hjärna just nu :)

Å på tal om vilja. Efter att jag påpekat typ hela dagen om hur trött jag var på vinter och verkligen vill ha sommar och värme nu och absolut inte skulle banga på en sista minuten om jag hade haft pengar. Då utbrister
Adam i bilen "just fan ska ringa thomas och be honom boka resan" Hallå? :O missat att jag pratat om det hela dagen. JA AVIS!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback