Lägenheten i bilder

Var tvungen att avreagera mig lite på bloggen innan som ni märkte ;) Men ja antinger verkar det vara en period eller så kanske det är någon ny tand som spökar? Vi märket väl det är som sagt att bara härda ut :)

Vi har varit i lägenheten och satt upp en lampa, framsteg va? hehe Imorgon kommer en killkompis och borrar i mitt tak också så då är det bara tre lampor kvar. Men dem har jag inte köpt än för jag har ingen som helst aning om vad för lampa jag vill ha! De som saknas är mitt rum, lukas rum samt köket. Lukas rum vet jag visserligen och eventuellt kommer jag att önska mig den i present till honom.

Men vi får se helt enkelt =) Bjuder på några bilder här nedan och som ni ser måste jag verkligen antingen få tag på nytt tyg till soffan eller köpa ny snarast då de blåa verkligen inte går ihop med min älskade lila matta

Hallen, lite saker på fel ställe MEN ni lägger väl märke till min absolut snyggaste telefon! ;)


Klädkammaren


Badrummet - väldigt litet. Finns dock plats för badkar så det är nog ett prio 1


Vardagsrummet med utgång till balkong


Lukas rum/lekrum :) Blir till att proppa fullt med leksaker nu i början!
Sen funderar jag även på att måla om där inne bara vilken färg som är frågan :)


Mitt rum, såg nyss att  det ser jätte litet ut! hehe
men aa mina fotograf egenskaper är tyvärr inte dem bästa ;)



Och så slutligen - Köket! :)










Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad fin lägenhet! Tycker inte alls att det ser jättekonstigt ut med soffan o mattan ihop! Man kan ju lägga något stort överkast eller liknande över den :) Mysfaktorn är HÖG tycker jag!!! Jättefint, blir nästan lite avis nu.. haha. Kramar

Postat av: fia

vad vad niiice!

2010-01-05 @ 01:43:09
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Superfin lägenhet :) Hoppas ni kommer trivas :)

2010-01-05 @ 10:59:27
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Manilla, älskar min Liam

Gud va fin lägenhet ! :D

2010-01-05 @ 12:03:43
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Nicole - Mamma till C

Toppenbra ju vännen.. nu blir jag avis hallå :)

2010-01-10 @ 18:13:24
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hej! Hur fick du lägenheten? Jag är själv ung ensamstående mamma fast med jobb men har fått flytta hem (pust) sedan vi gick skilda vägar. Har du några tips att ge mig?

2010-03-12 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback