Lilleman rädd för dammsugaren

Har varit en riktig mysdag =) Vi har varken tvättat eller något annat som vi borde ha gjort. Däremot kunde jag dammsuga då mamma kom på besök och gick till affären med Lukas. Jag har väl nämnt att han är livrädd för dammsugaren? haha måste köpa en sån där "tystlåten" .. men får bli om ja massa månader har ju lite annat att prioritera just nu ;)

En killkompis kom över också då han inte behövde jobba :) så har haft sällis sen fyra tiden här hemma. Lika trevligt som vanligt =)

Imorgon blir det Babyland för att KOLLA inte köpa. Avskyr ju dem affärerna då servicen är piss och det vill jag verkligen inte bidra till. Efter det så blir det ikea som egentligen är det ända jag ska till men då man ändå är där borta kan man ju passa på ;)

Tänkte jämföra Emmaljunga scooter å Brio race, någon som har erfarenhet utav någon av dessa? Hört massa dåligt om EJ på sistonde men ja äsch får se imorgon!

Vad ska ni göra i helgen då? Kramisar!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback