Nytt år, nya mål och framförallt - Nystart!

Jag ser verkligen fram emot de här året. Vi flyttar och skapar oss ett eget litet familjeliv, Lukas fyller ett år och börjar senare på dagis där han säkert kommer att uvecklas ännu snabbare och ta efter massa från andra barn samt ha det jättekul med lek och spring hela dagarna medens jag förhoppningsvis hittar ett jobb där jag trivs och har kul jag med!

Nu klagar jag absolut inte på BK men som heltid är det lite slitet och jag vill vara något pigg då jag hämtar från dagis =)

Vad har hänt de senare dagarna då? Det har firats nyår på jobbet - med "skumpa", alkoholfri. Men vi hade jätte kul =) Jobbade med en gammal jobbkamrat så var jätte kul! Sen har vi även varit i sickla hämtat min dator och shoppat lite julstjärnor. Dem har jättefina på Granit för ynka 29kr. 120cm i diameter har kostat 379:- KAP!

Lukas står upp ännu mer eller ställer sig emot allt han får tag på. Går från möbler och gärna runt i sängen iväntan på att jag ska vakna på morgnen.

Har också varit och packat upp allt i lägenheten. Nu väntar jag bara på att mamma ska hjälpa mig att få dit Lukas säng plus min tv så kan vi nog flytta dit =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Ja jag slår vad om att 2010 har massa skoj och spännande att erbjuda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback