Studier och dagis - vår framtid

Å vad bra jag känner mig nu! Mailade till dagiset där jag vill att Lukas ska börja ni minns de tvåspråkiga? Tänkte kolla med platsen till augusti osv :) Skickade även iväg ett mail till en syo i huddinge så att han kan hjälpa mig med vad det är jag borde plugga upp och komplettera så att jag ka ngå vidare med min polisdröm! Ska bli så himla kul att börja med allt på riktigt :)

Tänkte även gå förbi kontoret imorgon och fråga lite dagisfrågor såsom hur många timmar är minimum och ifall hon/han vet om man får ta ut mammadagar resten utav dagarna. Exempelvist om han är på dagis två dagar i veckna om jag kan ta ut mammadagar 4 dagar osv =P

K o n t o r e t  s t ä n g e r  t r e  s å  d e t  b o r d e  j a g  h i n n a  : ) 
Ä r  h o s  m a m m a  m e n  t ä n k t e  å k a  i  s a m b a n d  m e d  a t t  L u k a s       s k a  s u s s a  s å  h i n n e r  j a g  d u s c h a  h e m m a . .  h a n  h a r  j u  b l i v i t    r ä d d  f ö r  d u s c h e n ?  H u r  s o m  h e l s t  s å  g å r  v i  d i t  e f t e r  d e t  å  s e n  b l i r e  t i l l  a f f ä r e n !  I m o r g o n  k o m m e r  A d a m  p å  m i d d a g  s k a  b l i  t r e v l a n s .






Kommentarer
Postat av: Carro

Polis?! Så jävla råcoolt! Det passar dig så jävla bra.



Ville också bli polis förut. Blev förskollärare. En jävla vändning.

Postat av: Ruby och Milo

hahaha vad pratar du om nu emelie? ja fattar inte vad du skrev hahahaha

2010-01-29 @ 08:36:38
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej. :) Jag tackar och tar emot om du ändå inte tänkt ha dom kvar. :) Jag älskar sånna skor, och använder nästan bara sånna. :) Dom på bilden är det 35 på, en jag har 35-36 så det borde ju gå. :)

2010-01-29 @ 12:34:36
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback