Together we make life a living paradise

Flytten har gått jättebra :) Sov första natten själv nu inatt men hade sällis till klockan fyra i af =D hehe! Men imorgonnatt blir det helt solo med bebis. Men det ska nog gå bra =) Är lagom trött efter dessa dagar just eftersom att jag har haft vänner över hela tiden så det har resulterat i uppesittarnätter. Ja jag nämnde väl gårdagen, klockan fyra begav dem sig hemmåt!

Hur som helst så börjar vi få ordning på allt =) Nu är det bara kläder som ska hängas kvar! Så ut på galjeshopping.

Men med tanke på att jag sovit fyra timmar med en massa avbrott så är jag hemma hos min mamma och ska låna soffan + barnvakt. Jobb inatt så känner att jag bör sova lite till i af =D

Hoppas ni alla har det bra! På måndag skulle jag tippa på att mitt bredband skulle jag tro då var det nästan en vecka sedan jag beställde så =)

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

härligt o höra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback