Tråkhelg

Ja seg och ingenting har hänt! eller jo jobbade och det var hyffsat kul. :) Ibland är det fördel att vara tjej hörde vår arbetsledare säga till en kille "gå ut i restrurangen och hjälp honom" "men kan inte någon utav dem göra det?" "nej tjejer får inte vara i restaurangen under nattetid".

Annars idag så sov jag till kvart i ett sedan har jag och Lukas myst :) Hoppade in i duschen och tvättade upp resten innan vi begav oss hemmåt! Skulle ha fått sällis ikväll men blev för sent vilket i ofs var bra då Lukas hade en riktigt tröttis kväll. Ingenting passade och sova skulle han inte. Utan bara stå vid fönstret och kolla på bilar, människor och tågen som susade förbi..

Men tillslut så fick jag honom att lägga sig brevid mig i soffan för att sova :) å jag älskar att ligga brevid honom, mitt hjärta!

Gud glömde bort att jag skrivit eller påbörjat ett inlägg.. börjar bli små trött nu ;) så sängen lockar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid!

Usch ja, jag vet inte ens vilka bilder jag har sparat på CDskivor och så.. lite tråkigt faktiskt!

Men jag har den gamla hårddisken kvar, hur man gör för att få ut allt där ifrån är dok ett annat problem haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback