Sena kvällar


Flatenbadet med Alessandra + bebis och Pess + bror


Det har blivit så himla sena kvällar att jag inte orkar ta i tu med bloggen.
Såhär under sommaren så får ni helt enkelt stå ut med taskig uppdatering ;) Just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Köket ser ut som ett helvette (sitter i köket..) Killarna somnade för en stund sedan MEN jag ska ha röksällis snart så ska försöka få upp den ena åtminstonde ;) haha

Min älskade vän Ninninoooor kom hem igår. Så idag hade vi det mysigt i Rålis parken =) Dock mös jag med en hund. Efter badet. Med pollen. Ja bra kombination melle. Haha är TOK snuvig nu å kan knappt knappt andas genom näsan..





Kommentarer
Postat av: aless

åhh våra söta söner =)

2010-07-15 @ 02:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback