Lite sämre väder - IKEA


Jag och Lukas @ midsommar!


Straxt efter nio tyckte Lukas att det var dags att stiga upp! Själv vaknade jag precis innan men hade lätt kunna somnat om.

Var precis nere och köpte frulle =) Blev äggmackor - MUMS. Lukas diggar också ;) ska snart väcka den andra tjockisen eller nja, försöka åtminstonde! Tänkte även flörta till mig en ikea-trip. Tror ni jag lyckas? hehe!

Ikväll måste jag fixa mina bilder. Ska även framkalla två foton på ett par blommor som ska upp på väggen i köket MEN de ska vara svartvita. Och jag hittar inte den där braiga sidan? Tips?





Kommentarer
Postat av: freja

jag tycker att vi ska få ett lågtryck över sthlm. herregud.. det är så jävla varmt. hoppas det är typ 15 grader och moln imorron.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback