Våra dagar



I söndags visade Lukas mig och mormor hur man diskar minsann!


Jag är på suuuuuuper humör. Inte alls. Vi gör inte så mycket mer än att umgås med vänner etc just nu så bloggen känns inte sådär super lockande heller :/ Finns lixom inget att berätta mer än "ja idag har de varit super varmt och jag har nästan dött utav den UNDERBARA värmen". Haha älskar värmen men sheaat va de kan bli varmt. Ibland önskar man ju att de kunde regna bara för fem minuter så man fick andas normalt?

Anyway imorgon skulle jag (och Lukas) åkt på äventyr men jag är så smart att jag GLÖMMER?! att hämta bilbarnsstolen. Jepp. Thats me ..

Men blir väl som vanligt upp runt halv 9 vakna till, köpa frulle (även om vi äntligen köpt hem allt så glömde vi förståss te). Men inge hänga läpp över de :) Blir till att besöka en lekpark en stund efter tror jag så att Lukas får springa av sig lite så kanske jag slipper sitta och leka med bilar imorgon? haha kan ju önskas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback