Whats new?

Vi börjar med onsdag. Personalmöte i följd utav grillning. Tokmysigt =) På fredagen fyllde jag år vilket resulterade i party. Dunderkul ska ni vetA =) haha lägger upp bilder lite senare ikväll då Lukas sover ELLER om vi möjligtvis är hemma då han ska ta sin lilla nap mitt på dagen :)

Lördagen bestod utav mys med lilleman sedan iväg och jobba. Super rolig arbetsnatt också så veckan har varit helt tipp-topp. Igår hade Lukas en wonderful day också? haha glad HELA dagen inte ett pip.. Han är ganska glad idag också.. men det speciella igår var att han lät mig vila fram till klockan 11 på förmiddan? Han som alltid vill upp och leka direkt.

Idag ska vi iväg till Ikea och kika på lite saker som verkligen behövs, ny säng? ja tack. haha Men vi får se vad som inhandlas. Vill egentligen vänta med alla "dyrare" inköp tills då jag arbetar..

Ska även ta tag i  att ringa körskolan och boka mina sista lektioner. Måste bli klar nu INNAN Lillemans dagistid så känner mig något stressad. Eller måste måste jag väl inte. Men skulle vara skönt att ha det klart nu :) Hoppas på NADA sjukdommar nu! haha *peppar peppar*.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback