Älskade sommarkvällar!

Igår skulle det skålas på Snaps för tvillingarna. Sagt och gjort satt man bänkad där klockan fyra med Maddush och en söt nykomling - Isabelle! Resten kom runt fem snåret och redan strax innan sex knallade vi vidare till "ojojoj". Väl där blev det två bärs till innan mitt huvud började bråka. ALDRIG haft så ont gott folk så efter X antal glas vatten (från typ åtta snåret) så begav vi oss hem.

Väl hemma så försöker jag sova bort huvudvärken men nja går sådär får springa upp till badrummet TVÅ gånger. Efter dessa besök fick jag äntligen ta alvedon utav mamma. Ja nu var det fyra timmar sedan sista ölen + att jag grät för det gjorde så ont.

Men när jag vaknade under natten för att fylla på välling i Lillemans mage så mådde jag SÅ mycket bättre. Och eftersom att jag fick sovmorgon till tio snåret så har dagen gått prima ;)

Dock är lillen vaken ännu, så ja nu förstår ni min dåliga uppdatering ;) haha Ska natta honom nu så att jag kan kirra kläder inför morgondagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback